handdator

Visa fullständig version : Tjenare från Sollentuna



Trineo
2008-08-24, 13:33
Hej hej säger jag.

Krister heter jag och bor i Sollentuna precis norr om Stockholm.
Så skall man väl säga något om sig själv också...
Är precis inflyttad till sollentuna efter att ha bott inne i city i 8år (varav tre med min fru) och nu har vi hittat ut till sollentuna, eller nja, hittat o hittat, jag är faktiskt uppvuxen i området.

Jag håller precis på med mc-kortet då jag gått och velat ha det sen jag var typ tio eller nåt sånt... men jag har inte riktigt vågat slå slag i saken då jag också har en förkärlek till fart. Men nu känner jag mig mogen nog att göra slag i saken, nu när man passerat 30 sen nåt år.

Annars jobbat jag med IT och har gjort sedan gymnasietiden, tycker mycket om motorer och motorsport (den enda sport jag följer), har en nyfödd son och tycker om att renovera här hemma.

Så, det var en liten tjena från mig det, ha det gott och kör försiktigt.

Trineo
2008-08-24, 13:35
Kanske skall nämna att jag börjat kollat lite på hoj också... har just nu Honda VT750 (Black Widow/Shadow) och Honda VFR på listan över tänkbar förstahoj.

Nina
2008-08-24, 14:37
Kul, jag for förbi Sollentuna i går på motorvägen när jag hade grusat färdigt. Välkommen ska du vara. :)
Motorsport skriver du, jag med men vilken gren inom motorsporten föredrar du?

Trineo
2008-08-24, 22:00
Har följt F1 väldigt mycket genom åren men blivit sämre på att följa det senaste året... har blivit så mycket annat... giftemål och sen baby (i rätt ordning) :)
Men gillar även att kolla lite båge också men inte så att jag följer det.
Däremot kommer motorsportådran från morfar som var GM importör och körde själv i svenska rallyt och gillade allt med motorer... han hade alla bokstäver på körkortet plus flygcert med egen cessna. De flesta av oss som kommer från den grenen i släkten är lite motortokiga. :)

Nina
2008-08-25, 06:19
Ha ha kul! Var min gren kommer ifrån vet jag inte, det är bara jag som gillar fordon och gärna köra dom. :D