handdator

Visa fullständig version : Garagefilm



Nina
2008-08-22, 07:25
Nu så är filmen äääntligen filmen uppladdad på Youtube, det tog lite tid…

Ja, här är filmen. Under filmen till höger finns nåt som heter watch in high quality, klicka där så får man bättre upplösning på filmen (funkar bara om man sparat filmen i formatet .*wmv). :D

http://www.youtube.com/watch?v=bD_y7PQ3ks8

Gnistvändaren
2008-08-22, 08:44
Fina moppar hela gänget! Men är det inte svårt att välja vilken du skall ta varje gång? Ole dole doff?

Förresten, nu är det väl snart dags att skaffa en till - det var ju ett tag sedan. ;)

Nina
2008-08-22, 09:24
Fina moppar hela gänget! Men är det inte svårt att välja vilken du skall ta varje gång? Ole dole doff?
Jo, ett dilemma ibland, den enda jag *inte* kört än är just Husqvarnan, om nån noterade det så sitter det dubbdäck på den. Men jag har sommardäck, ska nog hissa upp den och byta nån dag när lusten faller på så jag får ta den på en tur också.


Förresten, nu är det väl snart dags att skaffa en till - det var ju ett tag sedan. ;)
Ha ha, jo en Daytona 675 sneglas det på! Fast jag har ingen erfarenhet av att köra sporthoj av den kalibern så just den ryggraden saknar jag. Kanske bättre att hitta nåt mellanting först och få lite vana. Men det skulle vara fint att ha en riktig räser i garaget också.

BSA:n har racekam, racetopp, raceförgasare och allt vad man gjort för att trimma den men den är ändå slö jämfört med dagens moderniteter. T o m Trajjan känns slö numera! :eek:

Molgan
2008-08-22, 13:22
Hondan är grymt snygg! Och skicket på BSA'n är imponerande, bättre än min -08 (bortsett från oljedroppet :)).

Nina
2008-08-22, 13:26
Ja BSA:n är grundligt renoverad. Den har ju brunnit upp en gång, totalrenoverats och sen körts in i ett träd och demolerats fullständigt och ytterligare en totalrenovering senare ser den ut så här i dag. :D
Jag hoppas den lyder mig bättre än hitta på att börja brinna upp eller köra in i skogen. :rolleyes:

Hondan är skitfin, lite smådetaljer om man vill dra det till det yttersta så den ser ut som om den just rullat av fabriksbandet finns (om man vill). Men jag vill kunna använda den så den får nog vara så där fin.