handdator

Visa fullständig version : Surkartstjejer



Nina
2008-08-16, 08:07
Aah, i natt har jag sovit ganska gott faktiskt. Känns skönt när man vaknar då. :)

I dag kommer en kompis och hämtar en soffa och två fåtöljer som ändå skulle kastas. De är felfria och hennes son har precis flyttat hemifrån så de passar ju bra där. De var bortlovade till en annan kompis först men hon kom aldrig och hämtade dom nån gång, de stod här månad efter månad och jag frågade två gånger till om hon verkligen ska ha dom. Jodå, det ska hon. Men de stod kvar i alla fall, det kändes inte riktigt motiverat där på nåt vis.
Jag frågade igen och meddelade att det finns en till som annars är intresserad, för vi har snart plockat färdigt i huset, meddelade jag. Ja ja, låt henne ta dom då SMS:ade hon tillbaka och sen har det varit knäpptyst…
Givetvis blir hon sur, det är just den här stilen jag ogillar med tjejer, att man ska vara så sur på sin kompis och i evigheter. Killar kan också bli sura men inte så lääänge, det går liksom över på en gång! Varför ska många tjejer krångla till allt hela tiden? Jag lär ju inte fråga henne nästa gång om vi ska slänga nåt mer… Dels för att det inte hämtas nån gång och dels för att man ska bli så jävla sur på *mig* för att nån annan faktiskt får arslet ur vagnen.

Hon måste faktiskt höra av sig för jag har hennes hem- och bilnycklar och hon kommer hem på måndag från Libanon.

Om vädret tillåter senare i dag så tänkte jag köra lite hoj. Kanske jag skulle brumma BSA på Bulten? Det kanske står nån och plåtar den, det vore skoj att få se den köras på bild. :)
Eller så är jag lat och tar Trajjan. :D