Visa fullständig version : Trasdockan kortege Skurup24/8
DÅ VAR DET DAX ATT VISA ATT VI BRYR OSS OM BARNEN den 24/8 körs kortege från stortorget i skurup , vidare ner till ystad och slutet är i folketspark Tomelilla, vi startar i skurup kl 14 , men jag tänkte om någon inte hittar så kör jag från statoil svedala kl 12:00 mvh Nilsson
vet inte .men kommer ner och möter dig vid svedala om vi kan mvh lene
gå in och kolla på SMC där står mer om denna kortege
skulle det nu bli samma skitväder som idag så kör jag inte
eftersom det regnar här så kommer jag inte att köra idag
tomahs900
2008-08-24, 11:25
eftersom det regnar här så kommer jag inte att köra idag
inte brorsan o jag heller...visserligen klarnar de ju upp lite nu...
Nilsson trotsade vädret och syntes bland oss som körde
tomahs900
2008-08-25, 18:04
Va fullt påklädd....o skulle på brännet...dock fick jag lite "katarina" problem med batteriet:(
Va idag o köpte ett nytt...feltema blev det...gelbatteri som min ktm älskande bror rekomendera.
Lite of topic men den gossen har precis gått o köpt sig en "KAWASAKI"!!!
Va väl på tiden han växte upp oxå...(sorry Pewa inget personligt)
Han har dock sin ktm kvar med....
tur inte fler kom för då hade inte klippan fått merän två korvar m nu fick han ju fyra och blev mätt och belåten
tomahs900
2008-08-25, 20:51
tur inte fler kom för då hade inte klippan fått merän två korvar m nu fick han ju fyra och blev mätt och belåten
Se där....då gjorde jag ju lite nytta...
Ja och sen styrde vi bågarna mot Svensköp för att få informationen när vi ska köra cancersjuka barn i slutet av september. Kommer att bli ÅRETS höjdpunkt att skjutsa ca 360 barn på denna gigantiska fest. Där bjöds det på grillkorv så där slank nr3 & nr4 ner. Ni som vill läsa mer kan läsa om 2006 års Fest på länken , men när årets fest är avklarad kommer jag att skriva lite info om händelsen.
http://www.kristianstadsbladet.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060828/KRISTIANSTAD/108280963/1002/RSS
detta här som klippan skriver , tycker jag att vi här på Hojen.nu ska ställa upp på så behövs det hjälp så säg till , jag kommer i alla fall (om jag får ) hi hi ni blir inte av med mej