handdator

Visa fullständig version : Känner mig…



Nina
2008-07-27, 15:32
…väldigt tråkig! :(

kilimanjaro
2008-07-27, 17:05
Och vad har damen gjort nudå eftersom hon blivit tråkig? Du har väl inte tagit hunden av daga bara för att den kraken kräkts på mattorna efter otjänligt i matskålen?
Nåja vid eftertanke finns det kanske andra anledningar till att vara tråkig. Berätta!
Själv är jag inte tråkig för jag har något så ovanligt (för egenföretagare) som semester och sitter utanför stugknuten och firar med en öl "golvlagsfest" det är min motsvarighet till taklagsfest men firas när bjälklaget är klart.
Har för att inte tappa tempo startat ett projekt "friggebod" som skall bli stall för endurohojarna.
Länge sedan jag byggde något nu men det är ju för tusan roligt att snickra nästan lika kul som att laga trasiga migsvetsar vilket jag gjorde förra veckan. 1500 spänn på blocket, elektroniskt trassel vilket kostade några timmar av felsökning samt byte av en simpel diod och simsalabim, fungerar. igen. Härlig känsla av tillfredställelse när man lyckats.
Hoppas att du också lyckas bli av med tråkigheten prova om inte annat något litet byggprojekt, hehe.

Karl B..

Nina
2008-07-27, 18:06
Inget speciellt, bara känner mig som en relativt tråkig person i dag. Känner mig som en i mängden, simmar medströms, gör som alla andra, medelmåtta, ja det finns många ord i dag på den där känslan. :(

Jag brukar normalt vara nöjd med mig själv men just i dag är jag ful, tjock, gammal, trög, tråkig, undrar varför han är gift med mig när det finns andra mycket snyggare tjejer och bla bla bla.

I morgon är en ny dag, det är bättre då. :)

Nina
2008-07-27, 18:06
…och hunden lever än.