handdator

Visa fullständig version : Vad mer kan gå åt helsike i dag?



Nina
2008-06-22, 17:57
Först soppatorsk vid fel mack, sen skäll av gubben för att *han* inte sköter *sin* uppgift och nu undrar jag om jag fått rätt centralstöd till Trajan.
Jupp, har skruvat dit det men det är ju ingen fjong i fjädern! :eek:
Kanske därför man satt dubbla fjädrar men det verkar klent med dubbla också.

Fattar inte vad som är tokigt men centralstödet dinglar och guppar. Det slutade med att jag bestämde mig för att köra till Triumph Center imorgon bitti och visa vad jag var tvungen att göra: knyta upp det med snören. Jag kan ju inte åka runt med ett centralstöd som guppar, tänk om man hamnar i ett hål eller nåt, då lär det minsann slå i backen! Tur det inte ska sitta åt andra hållet för då hade man hamnat upp på centralstödet å det rödaste. ::)
Plötsligt har hojen parkerat och jag flyger av som en vante, he he…

Hasse i Kristianstad
2008-06-22, 19:06
BMW är lite före i utveklingen, kolla om du inte har samma som på min, det sitter en mindre fjäder inne i den större.

Nina
2008-06-22, 20:12
Jo, det sitter en mindre innanför den grövre fjädern. Ska den kanske sitta nån annanstans då? Enligt montagebeskrivningen är det en fjäder men det visar eller förklarar inte alls om den ska sitta nån annanstans eller om det är två fjädrar. Tycker det är en slapp fjäder i alla fall så imorgon kl. 8 bankar jag på porten hos Triumph och frågar om den ska dingla på det där viset.