handdator

Visa fullständig version : Äntligen.



Gibson
2008-05-31, 17:17
Är hojen fixad och besiktigad, fick i och för sig en 2:a på bromsljuset till fotbromsen, har köpt en ny kontakt så det blir byte någon dag. :(

Men fan jag kan ju åka nu, det är ju helt underbart. ;D

Vi ska ta en tur ikväll, vi får se vart den leder. :o

Det blev en hel del åka igår, ca 20 mil och jag och frugan bara njöt av känslan att susa fram längs vägarna, jag trodde att det skulle kännas lite ovant att sitta bakom styren men inte då, det kändes som att jag inte hade gjort annat i livet, fan vad skönt, önskar bara att jag kunde spela gitarr lika lätt som att köra hoj.

Just nu leker livet. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Sepe
2008-06-01, 00:01
Jag har prövat det där gitarr spelandet, funkar inte alls, för korta fingrar och man borde ha minst 10 per hand ;D Men jag köpte billigt gitar som jag ska lära mig att spela. Accorden blir inte problem nog, men takten, den har jag varken ärvt eller fått, så till och med små grodorna låter jävligt när jag försöker. Jag kan ju inte noterna, utan spelar som jag hört det. nu kommer denna accord och fördärvar allt som jag lärmig sen ungdom :D Synd för grannar ;D

Gibson
2008-06-01, 09:31
Jag har prövat det där gitarr spelandet, funkar inte alls, för korta fingrar och man borde ha minst 10 per hand ;D Men jag köpte billigt gitar som jag ska lära mig att spela. Accorden blir inte problem nog, men takten, den har jag varken ärvt eller fått, så till och med små grodorna låter jävligt när jag försöker. Jag kan ju inte noterna, utan spelar som jag hört det. nu kommer denna accord och fördärvar allt som jag lärmig sen ungdom :D Synd för grannar ;D


Du känner ungefär som jag gjorde i början innan man hade lärt sig lite, men det kommer att kännas bättre när man har lite inlärt som man kan leka runt lite med.
Vad är det för gitarr du har köpt?