handdator

Visa fullständig version : Min gixxer stulen!!



duboisi
2008-05-28, 10:58
Tjena!

Med sorg i hjärtat kunde jag bekräfta att min motorcykel blev stulen natten till i dag.
ser ni någon eller hör något så slå gärna en signal

0705 17 18 26

HOjen stals i jönköping på österängen någon gång mellan 00,00-09,00

pewa
2008-05-28, 12:44
Fan vad trist!

Har själv bara blivit av med vanliga cyklar men haft ett halvhjärtat försök till inbrott i garaget. Man inser hur fräcka vissa är..

Hur gick det till? Var hade du den?

Jan-Olov
2008-05-28, 17:40
Fan va tomt det måste vara, det tar ju tid innan försäkringsbolaget reagerar så du får en annan. Jag har larmat mitt garage men vad hjälper det om de vill ta hojen så gör dom det.

Jan-Olov

Nina
2008-05-28, 18:09
Fan vad trist!! Och nu när solen skiner så fint hela veckan ut. Hoppas du får tillbaka den hel snart.

duboisi
2008-05-28, 23:48
Fan vad trist!

Har själv bara blivit av med vanliga cyklar men haft ett halvhjärtat försök till inbrott i garaget. Man inser hur fräcka vissa är..

Hur gick det till? Var hade du den?


Det är verkligen förjävligt..
Den stod utanför porten till lägenheten, om jag nu hade sovit i sovrummet och inte i tevesoffan så hade jag hört när de tog den.


Fan va tomt det måste vara, det tar ju tid innan försäkringsbolaget reagerar så du får en annan. Jag har larmat mitt garage men vad hjälper det om de vill ta hojen så gör dom det.

Jan-Olov Jag har panik nu när det är fint väder och allt. Det sura är att jag har körlektion måndag och tisdag nästa vecka med min hoj, sen uppkörning i juli.. Det tar ju som sagt ett par hundra mil innan man har lärt känna sin båge.


Fan vad trist!! Och nu när solen skiner så fint hela veckan ut. Hoppas du får tillbaka den hel snart.
Det känns inget vidare nu. Ser jag den som har snott den så har han inga knäskålar kvar att stödja sig på( lite våld får man lov att ta ut på dem) men inte enligt polisen som jag har pratat med. De bara skrattade åt mig när jag nämnde det med knäskålarna

Nina
2008-05-29, 05:37
Jag förstår dig, jag skulle också bli heligt förbannad och jag vet inte hur jag skulle reagera om jag fick tag i dom.

Har du lagt ut en tråd på sporthoj? Det kanske kan vara nåt, så får du en hel community kring dig som kan hjälpa dig och leta? Där har jag läst en del trådar. Hur folk engagerat sig och kört efter hojen som stulits. Ibland undrar jag hur vissa bara törs stjäla en sporthoj när många av sporthojsfolket blir ruskigt förbannade.

Hoppas på det bästa och att det löser sig gott.

duboisi
2008-05-29, 14:10
Jag förstår dig, jag skulle också bli heligt förbannad och jag vet inte hur jag skulle reagera om jag fick tag i dom.

Har du lagt ut en tråd på sporthoj? Det kanske kan vara nåt, så får du en hel community kring dig som kan hjälpa dig och leta? Där har jag läst en del trådar. Hur folk engagerat sig och kört efter hojen som stulits. Ibland undrar jag hur vissa bara törs stjäla en sporthoj när många av sporthojsfolket blir ruskigt förbannade.

Hoppas på det bästa och att det löser sig gott.


Jag har spridit information i hela jönköpingsområdet. Pratade med en "snäll" bandidoskille igår som skulle hålla utkik och vid eventuellt påträffande se till att ge Tjuven en riktig omgång.

Mr.Peter
2008-05-29, 16:15
Har du ingen bra bild o lägga upp i denna tråden,kanske e ngn som känner igen den??

Hoppas du hittar den snart!!

duboisi
2008-05-30, 11:21
Har du ingen bra bild o lägga upp i denna tråden,kanske e ngn som känner igen den??

Hoppas du hittar den snart!!


Bild finns på denna länk.. det sitter inga dekaler på den längre.
Jag har varken hört eller sett något sen i onsdags då de tog den, killen körde runt i områden i närheten

http://meli.se/duboisi/latest/b990d7c5-cab0-4b97-83b3-a8412d56b3b0

pewa
2008-06-05, 21:37
Du har varken hört eller sett något men vet att han kört omkring i området?

Nina
2008-08-28, 19:04
Nyfiken på hur det har gått här.