handdator

Visa fullständig version : Hjälp oss att synas!



pewa
2008-04-24, 21:28
http://www.hojen.nu/bilder/webshop/dekal_visitkort.jpg

Hjälp oss att synas!
För att sprida ordet om Hojen.nu vidare och samtidigt ge er en chans att snygga till
era motorcyklar finns det nu dekaler att beställa! :) Till det kommer även nya snyggare
visitkort som ni mer än gärna får dela med er av!

Uppdatering: Fler dekaler är på väg! Till er som bara fick beställa en liten+en stor finns nu möjlighet att få fler. Skicka bara ett nytt mail så kommer de på posten!

För att beställa dekaler eller visitkort klickar ni här (http://www.hojen.nu/index.php?topic=1249.0) eller går via forumdelen "Om hojen.nu"
sen "Hojen.nu - Shop".

Det här är ett steg i att försöka profilera sidan lite bättre.
Framtida planer på t-shirts finns också.

Har ni förslag på andra profil-produkter som ni skulle vilja se, tveka inte, skicka ett mail eller PM!

turbo
2008-04-27, 15:31
det vore kul om någon ville lägga upp bilder på hur dekalerna ser ut där de sitter på sen

Hasse i Kristianstad
2008-04-28, 19:46
Tack för dekalerna.
Vitt på silver syns inte så bra, men ok i alla fall.

turbo
2008-04-28, 21:16
trist på förgen men jag tycker det ser snyggt ut ändå

pewa, går det att få dekalen i andra färger?

Hasse i Kristianstad
2008-04-28, 21:50
Bäst vore reflex, men det är dubbelt så dyrt.

Hasse i Kristianstad
2008-04-28, 21:56
Skulle gärna betalt lite för att få den i reflex. (svart reflex blir silver i mörker)
Jag fick även lite visitkort, eftersom vi åker på utställningar och förevisar både bil och mc så kom dom väl till pass.

pewa
2008-04-29, 12:19
Reflex och mörkare färg är antecknat! Kan kolla upp det när det blir dags för nästa omgång dekaler..

eljem
2008-10-08, 13:08
hej alla glada
Jag är nästan säker på att det kommer att va obligatorisk för oss hoj-åkare med gula västar så småningom ...
Då önskar jag att forum ägare satsar på att trycka HOJEN.NU på några stycken och sälja dom till oss medlemmar. Jag köpte förra månaden ett par styckna i gävle för 20 spånn st.
Var så säker att nästa säsong kommer jag att ha nåt på mitt----
Och du som äger forumet fortsätt med det goda arbete, jag lyfter hatten för dej
Ha det gott alla glada
från en PC tekniker som hellre åker hoj

pewa
2008-10-08, 19:00
Reflexvästar är ingen dum idé och jag vet att tryckeriet som fixade t-shirtarna även har västar.
Frågan är bara om det bär sig intressemässigt. Sidan drivs mest som hobby så några miljoner till investeringar finns tyvärr inte ;)

eljem
2008-10-10, 14:01
Hejsan alla glada;)

Hoppas att jag inte stör eller trampar på nån tå här, det är inte meningen
lite hjälp på traven är alltid bra. Tänkte jag !!!

Tack PEWA för en bra forum, undrar Vi kunde ha lite mera förbättringar.
Till exempel en:
VERKSTAD hörna i forum där bl.annat om hur man kan fixa än det ena och det andra på våra hojjar? om det finns nån som skulle vara en duktig kille eller tjej som kunde mera än vi andra och hjälpa till så vore det tacksamt.
eller och en:
DATA hörna : Vill Ni ha hjälp med datateknik eller varför inte delar till datorer, det har jag också en del som står på hög(hade en data_firma i västmanland som jag avslutade i våras)så står jag till tjänst med det jag kan.
Jag är glad att hitta din forum och väldigt tacksam för den hjälp jag fick för att hitta hjälpmedel för att underhålla mina hoj(en honda och en kawasaki)
Dom medlemmar som finns här är verkligen hjälpsamma och trevliga, hoppas att vi fortsätter i den anda.

Molgan
2008-10-10, 14:34
Bra förslag! Finns ju iofs redan en mekhörna, men en pulhörna för datorrelaterade problem skulle inte vara dumt. Då jag inte kan bidra med så mycke "verkstadstips" utan mer är i behov av sådana (har varken garage eller verktyg..) så kanske man kan bjuda igen med lite fulhack. =)

pewa
2008-10-16, 23:02
Hejsan alla glada;)

Hoppas att jag inte stör eller trampar på nån tå här, det är inte meningen
lite hjälp på traven är alltid bra. Tänkte jag !!!

Tack PEWA för en bra forum, undrar Vi kunde ha lite mera förbättringar.
Till exempel en:
VERKSTAD hörna i forum där bl.annat om hur man kan fixa än det ena och det andra på våra hojjar? om det finns nån som skulle vara en duktig kille eller tjej som kunde mera än vi andra och hjälpa till så vore det tacksamt.
eller och en:
DATA hörna : Vill Ni ha hjälp med datateknik eller varför inte delar till datorer, det har jag också en del som står på hög(hade en data_firma i västmanland som jag avslutade i våras)så står jag till tjänst med det jag kan.
Jag är glad att hitta din forum och väldigt tacksam för den hjälp jag fick för att hitta hjälpmedel för att underhålla mina hoj(en honda och en kawasaki)
Dom medlemmar som finns här är verkligen hjälpsamma och trevliga, hoppas att vi fortsätter i den anda.

Kul att du gillar sidan!

En Mekhörna finns som sagt redan men en avdelning för datafrågor kanske kan va aktuellt. Tror ni behovet av en sån skulle finnas? Vill inte skapa forumdelar som inte används, blir bara rörigt att hitta här då.

eljem
2008-10-18, 00:41
Kul att du gillar sidan!

En Mekhörna finns som sagt redan men en avdelning för datafrågor kanske kan va aktuellt. Tror ni behovet av en sån skulle finnas? Vill inte skapa forumdelar som inte används, blir bara rörigt att hitta här då.

Tack för en mycket bra forum, nu när jag ha varit medlem ett par veckor förstår jag bättre i och med ditt inlägg här så blev jag övertygad och håller med dej.
Mekhörnan funkar väldigt bra och tom jag fick hjälp där redan.
Datahörnan tror jag idag att det är verkligen onödigt, medlemmarna tycks vara sååå duktiga och klarar sin användning av datorer utan hjälp, det märkte jag på deras argument och svar. Jag tor att det kan kanske leda till missförstånd mellan den som kan och den som tror sig kunna.
Jag förelår att Ni behåller forum som det är.
P.s : jag är verkligen ledsen att ha klantat till det lite grann i början av mina veckor här men jag kommer att vara mer försiktig i fortsättning. Av erfarenhet vet jag att i en chatt eller forum missförstånd uppstår hur lätt som helst, även man är korrekt och menar absolut väl....men men sånt händer när man inte känner den andre som trycker på tangenterna i en annan del av sverige eller tom i jordklotet