handdator

Visa fullständig version : Bloggen - tillfällig lösning!



pewa
2008-02-19, 22:52
Som ni kanske märkt har man hamnat på en blank sida om man klickat på MC-BLOGG i menyn. Jag har inte hittat det exakta felet så det får bli en tillfällig lösning så länge..

Klickar ni på mc-blogg hamnar ni nu på en forumdel som heter just mc-blogg, den forumdelen hittar ni även under Övrigt hojsnack om ni klickar er till forumet.

Under mc-blogg hittar ni två sub-forum(själva bloggarna). För att läsa en blogg går ni in på någon av dessa. Varje blogginlägg utgör en egen tråd och för att kommentera ett inlägg går ni helt enkelt in i den tråden och svarar precis som i en vanlig tråd.

Kanske inte helt glasklart men jag hoppas ni förstår :)

Hasse i Kristianstad
2008-02-19, 23:06
Kristallklart, jag förstår ingenting. Kan bero på åldern.

pewa
2008-02-19, 23:32
Ok, såhär da.

Klicka på MC-BLOGG i menyn. Då dyker det upp två Delforum, "Återfallsknutten" och "Tjej med MC", det är alltså själva bloggarna.

För att läsa en blogg, klicka på någon av dem. Då dyker det upp en massa forumtrådar där varje tråd är ett blogg-inlägg.

Klicka på valfritt blogg-inlägg för att läsa det. Väl där inne kan du sen välja att svara på inlägget om du vill kommentera det.

Frågor på det? 8)

Hasse i Kristianstad
2008-02-20, 00:29
Vid min ålder så tar det lite tid innan hjärncellerna får kontakt med varandra, nu fick dom kontakt och jag har förstått ::)