TcAnders
2007-05-21, 16:28
Japp! EM gick i helgen nere i Tomelilla i Mx2, och även Mx3 VM.. . .
Mx2 heat1:
1. Lewis GREGORY GB
2. Gautier PAULIN MON
3. Maxime LESAGE FRA
4. Marvin MUSQUIN FRA
5. Ceriel Klein KROMHOF NL
6. Francisco J. MILLAN
7. Joel ROELANTS BEL
8. Johan CARLSSON SWE
Heat 2:
1. Gautier PAULIN MON
2. Deny PHILIPPAERTS ITA
3. Francisco J. MILLAN E
4. Khounsith VONGSANA FRA
5. Johan CARLSSON SWE
6. Joel ROELANTS BEL
7. Nikolaj LARSEN DK
8. Fredrik AULISETHER NOR
En sak som bör tilläggas är att under heat 2 hade Johan Carlsson den bästa varvtiden utav alla förare, hans tid var : 1:50.490 och den som vann hade tiden : 1:51.327 så att Johan kan köra fort tvivlar jag inte på, det är misstagen som bör minskas eller ev. tas bort helt även om det är fort..
Men en 8:e och en 5:e plats i EM är verkligen inte dåligt gjort utav honom.. Han är 18 år gammal..
Mx3 VM kommer jag inte gå in på då detta inte är intressant alls i mina ögon, skulle det vara så att ni endå vill veta resultaten så kan jag skriva ut dom här.. Säg till!
// Anders
Mx2 heat1:
1. Lewis GREGORY GB
2. Gautier PAULIN MON
3. Maxime LESAGE FRA
4. Marvin MUSQUIN FRA
5. Ceriel Klein KROMHOF NL
6. Francisco J. MILLAN
7. Joel ROELANTS BEL
8. Johan CARLSSON SWE
Heat 2:
1. Gautier PAULIN MON
2. Deny PHILIPPAERTS ITA
3. Francisco J. MILLAN E
4. Khounsith VONGSANA FRA
5. Johan CARLSSON SWE
6. Joel ROELANTS BEL
7. Nikolaj LARSEN DK
8. Fredrik AULISETHER NOR
En sak som bör tilläggas är att under heat 2 hade Johan Carlsson den bästa varvtiden utav alla förare, hans tid var : 1:50.490 och den som vann hade tiden : 1:51.327 så att Johan kan köra fort tvivlar jag inte på, det är misstagen som bör minskas eller ev. tas bort helt även om det är fort..
Men en 8:e och en 5:e plats i EM är verkligen inte dåligt gjort utav honom.. Han är 18 år gammal..
Mx3 VM kommer jag inte gå in på då detta inte är intressant alls i mina ögon, skulle det vara så att ni endå vill veta resultaten så kan jag skriva ut dom här.. Säg till!
// Anders