handdator

Visa fullständig version : Finns det några kvar här?



baggen1970
2019-12-07, 14:54
Rätt lite action i forumet så undrar om alla dragit dynan över huvudet och gått i ide inför vintern:confused::rolleyes:

royan
2019-12-08, 13:12
hej på dig här är det lite action men i garagen runt om i kring landet är det ation

baggen1970
2019-12-08, 20:36
Nja jag har varit slö i garaget med på sistonde tyvärr , har lite att göra för att få hojen till att gå igen men det löser sig väl
bara jag orkar slita mig ut några gånger.
Har du nått roligt på gång i garaget själv då ?

royan
2019-12-10, 17:05
har lite att pilla med men just för tillfället ont i axelen svårt att meka då

baggen1970
2019-12-10, 17:22
Ajdå , hoppas axeln repar sig så du får fixat det som behövs.
Själv är det lite learning by doing som gäller och allt annat man skal ha gjort innan våren men men :)

7429

Nina
2019-12-14, 14:02
Jag har jobbat extra. Så lite fritid, för mycket jobb. Men idag är jag ofrivilligt ledig - läs matförgiftad.
Det tar sig, har lyckats peta i mig en lunch nu. Och den ligger kvar i magen.

I garaget händer inte mycket just nu, ska väl nån dag byta hjul på Husqvarnan och ta fram skidorna. Funderar på att åka iväg till Älvdalen i februari/mars, sist jag skulle med kom en operation i vägen så det var bara att ställa in Dalarna.
Men jag hoppas kunna hänga på nu kommande feb/mars. :)

Annars är det lugnt, är knappt inne på forumen förutom Facebook då. :-)

oliven
2019-12-14, 14:50
Brukar titta in ibland..

Ena SR'n inställd i en av gäststugorna.
På den andra SR'n så har motorn lyfts ur och toppen demonterats efter att ha fått ut en halv insatsgänga till tändstiftet.

baggen1970
2019-12-14, 18:22
Ajdå inget kul att vara matförgiftad men gött att höra du är på bättringsvägen och fått lov att behålla maten nu.
Läser och kollar på fb men det är lite väl mycket troll där ute tyvärr , brukar säga att det finns inga dumma frågor bara dumma svar.
Är ju fött med skidor på benen sen man är norrman men ditt sätt att åka skidor måste ju vara det roligaste :) hoppas du kommer iväg och får njuta av husan och skidorna.

baggen1970
2019-12-14, 18:25
Brukar titta in ibland..

Ena SR'n inställd i en av gäststugorna.
På den andra SR'n så har motorn lyfts ur och toppen demonterats efter att ha fått ut en halv insatsgänga till tändstiftet.

Låter som jag ju nästan , min står utan topp pga jag fick ett äckligt ventilljud fredag den 13 september när jag var ute en tur :(

TMax500
2019-12-19, 21:37
Still alive and kicking!
Körde hoj idag. +7 och gråväder, helt ok! :)

Väse Conny
2019-12-21, 19:40
Tjenare alla
Jag är inte så värst aktiv på detta forum men jsg tror att nu när det är som mörkast så kommer det nog några bikers krypandes. sådan är jag iaf körigt med jobb o fam o annat men nu när det är regnperiod o julledigt orkar man surfa hit för att kolla läget.
Min Yammha har fått ny olja i motorn tror att lammellerna mår bra av att stå i fräch olja än gammel spånolja. Smörjd kopplingswire
och putsade ekrar autosol+ lite annat