handdator

Visa fullständig version : MC-mässan



Nina
2019-01-22, 15:36
Den har jag tänkt gå på, möjligen lördag. För söndag upplever jag att allt folk i montrarna är lite mätta på allt mässande om sina produkter att de är trötta och har hemlängtan. Det känns inte roligt att gå på en mässa och försöka prata med nån som känns less på allt en söndag. Vet en gång när jag besökte mässan en söndag, de flesta satt ner i montern och surfade på mobilen. Obra, hade jag varit chef på företaget hade jag avlöst dem och själv ställt mig där. Varumärken är viktiga så en alert personal är minst lika viktig.

Hade först tänkt fredagen efter jobbet men jag ska ju på personalfest då, så det får allt bli på lördag. Tyvärr tror jag att jag kommer bli lite besviken då det är i Friends Arena, en sporthall typ. Lär inte vara så många utställare där. Men, Triumph, BMW Motorrad ska vara där liksom Husqvarna, det är de märken jag dras till som bäst. Så de lär jag besöka, kanske testa hjälmar också, känner mig för en ny bra hjälm.

Även kommer jag kika efter saker man kan ha på resor i naturen, smått och lätt att packa ska det vara. Nu gör jag ändå som i Försvaret och rullar ihop allt än viker så får fler prylar plats. :)

Vi kanske ses på lördag! :hello: