handdator

Visa fullständig version : Var är alla?



Nina
2018-08-30, 08:56
Vart har alla medlemmar som var aktiva förut tagit vägen?

TMax500
2018-08-30, 10:45
Här är jag!

Nina
2018-08-30, 10:46
Här är jag!

Hej vad kul! :hello:

Apropå Göteborg som jag ser att du bor i så flyger jag ner till Bike på måndag och kör hem en hoj. :)

baggen1970
2018-08-31, 07:19
Finns en Göteborgare till här , mest inne och kollar efter nya trådar och svarar om jag kan .
Grattis till ny hoj , läste det i din forum post :-)
Brukar hålla mig på Fb och speciella grupper om min hoj när det gäller frågor och svar på div , mängder med gurus därute ifrån alla olika länder som älskar sin ZRX lika mycket som jag gör :-)

Ove
2018-08-31, 07:55
Vart har alla medlemmar som var aktiva förut tagit vägen?

:hmmmm2: Undrar jag också.. Kan svara för egen del - dålig form och en massa annat har gjort att jag kört väldigt lite och har knappast något att skriva om. :confused:

Vad andra beträffar så tror jag att man mest kommunicerar via Facebook. Verkar som alla yngre. d.v.s de flesta numera för min del, pillar på sina mobiler i tid och otid och där finns det väl knappast plats för diskussion som på ett forum. Man kan också krympa sin kontaktyta på Facebook så att man bara nås av dem som man "orkar med" :rolleyes:

Tråkigt, men verkar vara så att alla fora minskar i aktivitet. :(

Cat
2018-08-31, 12:39
Tjaba..... Jag är ny här och jag har varit här inne endel som icke medlem förr men är nu medlem.

Ove
2018-08-31, 16:38
Tjaba..... Jag är ny här och jag har varit här inne endel som icke medlem förr men är nu medlem.

:) Välkommen!

Nina
2018-09-01, 08:41
Tjaba..... Jag är ny här och jag har varit här inne endel som icke medlem förr men är nu medlem.

:hello: Kul! Välkommen. :)

Nina
2018-09-01, 08:42
Tråkigt, men verkar vara så att alla fora minskar i aktivitet. :(

Det kan jag hålla med om.

Olle Å
2018-09-01, 08:51
Det kan jag hålla med om.

Håller oxå med.
Jag finns fortfarande kvar. Kör numera en sidvagnshoj baserad på en Honda Transalp och med en sidvagn från en KMZ:):)

räven
2018-09-01, 12:29
Dom flesta hänger på FB. Jag är kvar på 1200 GS.

Nina
2018-09-01, 18:22
Finns en Göteborgare till här , mest inne och kollar efter nya trådar och svarar om jag kan .
Grattis till ny hoj , läste det i din forum post :-)
Brukar hålla mig på Fb och speciella grupper om min hoj när det gäller frågor och svar på div , mängder med gurus därute ifrån alla olika länder som älskar sin ZRX lika mycket som jag gör :-)



Kul! Skojade med dom att jag bor på Sveriges baksida haha. Sett geografiskt så gör jag ju det, alla skepp kör ju förbi västkusten först, älskar Göteborgshumor! [emoji106]

Nina
2018-09-01, 18:24
Jo FB är jag mer på, finns en del grupper och jag är admin för flera mc-grupper också. [emoji2]

baggen1970
2018-09-01, 20:39
Kul! Skojade med dom att jag bor på Sveriges baksida haha. Sett geografiskt så gör jag ju det, alla skepp kör ju förbi västkusten först, älskar Göteborgshumor! [emoji106]

Heter ju bästkusten här på denna sidan ;-)
Egentligen Norrman som flyttade ifrån norra norge ner hit i 1989 "Holly crap vad gammal jag blev nu ;-)"
Längtar fortfarande hem till underbar natur mm men fast pga familjen ..

Olle Å
2018-09-02, 08:43
Heter ju bästkusten här på denna sidan ;-)
Egentligen Norrman som flyttade ifrån norra norge ner hit i 1989 "Holly crap vad gammal jag blev nu ;-)"
Längtar fortfarande hem till underbar natur mm men fast pga familjen ..
Var i Norge bodde du? Skall åka en sväng i September. Kör via Trysil, Dombås. Sunndalsöra, Ålesund, Geiranger, Årdal, Oslo. Denna rutt ät ju lite preliminär, eftersom vi inte vet hur vädret blir, så det får styra:):):):)

Reject
2018-09-02, 09:10
Kollar bara detta forum sporadiskt nu för tiden. Var tvungen till att sälja av min sista hoj till fördel för en bil :\ Har tyvärr inte råd att ha bägge och säga vad man vill - har man sambo är det rätt bra mycket enklare att storhandla med en bil...

baggen1970
2018-09-02, 09:42
Var i Norge bodde du? Skall åka en sväng i September. Kör via Trysil, Dombås. Sunndalsöra, Ålesund, Geiranger, Årdal, Oslo. Denna rutt ät ju lite preliminär, eftersom vi inte vet hur vädret blir, så det får styra:):):):)

Jag kommer ifrån en liten plats som heter Rognan precis norr om polcirkeln , största stället i närheten heter Bodö .

Nina
2018-09-02, 16:26
Kollar bara detta forum sporadiskt nu för tiden. Var tvungen till att sälja av min sista hoj till fördel för en bil :\ Har tyvärr inte råd att ha bägge och säga vad man vill - har man sambo är det rätt bra mycket enklare att storhandla med en bil...

Jo det förstås, alternativt att hon håller i matkassarna där bak. :)

Nina
2018-09-02, 16:27
Heter ju bästkusten här på denna sidan ;-)

Bästkusten, det är noterat! :adore: