handdator

Visa fullständig version : Va f..?!



Nina
2018-06-29, 20:22
Ser jag ut som nån jä... kontaktförmedling eller..?

Det är nog kanske smickrande i min ålder men det är inte roligt att på Messenger få foton skickad till sig, det är andra av motsatta könet som skickar bilder på sig själva till mig. Jaha, vad f*n ska jag ha dem till?? Ser jag ut som nån jädrans kontaktförmedling eller vad är det frågan om? Okej, kanske jag är gångbar än i min ålder (haha), det kan kännas smickrande för den delen men jag är inte ett smack intresserad av nåt förhållande. :deal:

Nog om det, finns roligare saker som att nu ikväll startar jag min semester. :hello:
Idag var det sista arbetspasset på jobbet. Sugen på att köra hoj imorgon lördag, antingen Huskvarnan eller Mr Grey (Streeten), jag låter det falla på morgondagens känsla vilken jag väljer. :)
Skulle behöva köra Mr Grey lite mer, har ju suttit på Husqvarnan lite för mycket så högerväxlat program etsat sig fast. Jag brukar annars alternera så jag inte ska bli insnöad på en sort. Tyvärr har jag lyckats bli insnöad på högerväxlat så jag och Mr Grey har en del mindre samarbetsproblem just nu. Jag tycker vi ska köra högerväxlat, Mr Grey har andra synpunkter på det och tyvärr så förlorar jag debatten varje gång. :rolleyes:

Avslutar med en bra tanke ikväll:

Varje dag du vaknar har du ett val.
Du kan antingen vara negativ eller positiv.

Så enkelt är det.

baggen1970
2018-06-30, 13:22
Dags att göra ett lite collage på tillskickade bilder och lägga ut ;-)

Nina
2018-06-30, 17:16
Dags att göra ett lite collage på tillskickade bilder och lägga ut ;-)



Fan att jag inte tänkte på det! Då ska vi se, börjar spara så fort det ramlar in nåt, tack för tipset! :)

Nina
2018-06-30, 17:21
Idag tog jag tag i grannen och ut på en hojtur, fikastopp på Rosenhill innan färd igen.

Jag & Mr Grey : D


https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180630/f3569f80ba7e562d8f2765c3a6d7e057.jpg