Ser så lugnt o säkert ut med fötterna klistrade på pinnarna, bra knäslut och blicken framåt. Våga fulla styrutslag också så finns det inget som kan rubba dig!Ursprungligen postat av Katarina
Ser så lugnt o säkert ut med fötterna klistrade på pinnarna, bra knäslut och blicken framåt. Våga fulla styrutslag också så finns det inget som kan rubba dig!Ursprungligen postat av Katarina
Instämmer med Guzzi-Leif, ser riktigt lovande ut!
Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!
Och jag som tycker jag gott kan sänka farten lite till… :
Målet är att köra lika bra och kontrollerat som instruktören jag har på trafikskolan. Han kan krypa han och då har jag liksom satt ribban på hans nivå och försöker uppnå samma resultat men bakom hans krypkörning ligger förstås flera års träning, jag har bara några veckor hittills men målet är lika bra som han kryper.
Ibland vill jag ha mer utmaningar och nåt att bita i, som när jag kör 8r på en guppig grusplan, då är 8r på asfalt rena barnleken sen. Och för att göra allt svårare satte jag konorna med en meter kortare mellanrum, 3 meter istället för 4.
lite nyfiken, har ni som jobbade med mc-kortet förra sommaren tagit det nu?
Hoppsan så glömska vi är. Ja jag fick det den 28 augusti 2007.
det visste jag i och för sig men grattis igen! du har kvar det fortfarande också?Ursprungligen postat av Katarina
Jag tog det 22 augusti 2007.
Och ja, jag har oxå kvar det
Jag fixade mitt den 12 juli, om jag har det kvar?
Jajamensan, det släpper jag inte i första taget.
8)
When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
Jimi Hendrix
Nej, det håller man hårt i och jag har oxå fler bokstäver på det, ryker lappen på hojen så ryker övriga också.