|
||
|
|
#41 |
|
Medlem
Reg.datum: okt 2007
Bor: skåne
Hoj: Honda cbx
|
Köpte en "smartladdare"på biltema vet inte hur bra den är men priset var ganska bra,har kopplat in den nu,så får vi se hur den funkar.
Underhållsladdare 37-727 • Batterirekonditionerare för 12 V syrafyllda blybatterier och GEL-batterier. • Simulerar dagligt bruk med laddning resp. urladdning (underhållsladdning) och håller batteriet fulladdat och klart för användning, även efter lång tids uppställning. • Inbyggt skydd mot kortslutning. • LED-indikering. • Anslutning sker via bilens cigarettändaruttag eller med batteriklämmor. • För inomhusbruk. Märkspänning: AC 230 V Max. laddström: 300 mA Urladdningsström: 100 mA Laddspänning: DC 12 V Laddkapacitet: 10–250 Ah Mått (laddare): 95 x 60 x 25 mm Ser ganka bra ut på beskrivningen |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Medlem
Reg.datum: aug 2009
Hoj: Suzuki intruder 1500
|
hej har en liten fråga ang om man ska tömma förgasaren på bensin, min bror säger att det bör man inte göra pga packningarna torkar sen till våren läcker den som ett sål ?? någon som vet
![]() |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Medlem
Reg.datum: sep 2008
Bor: Stockholm
Hoj: BMW K1200LT, KTM 640 Adventure, Triumph Bonneville America
|
Citat:
Däremot har jag och flera med mig fått problem efter att ha slarvat med den detaljen. Vet inte om du blir klokare av detta, men det är min erfarenhet. |
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Medlem
Reg.datum: aug 2009
Hoj: Suzuki intruder 1500