Gå tillbaka   Hojen.nu - mc-forum > Bloggar > Nina & motorcyklarna

Svara

Dela Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-14, 21:18   #1
Nina
Bloggare

Ninas avatar

Reg.datum: maj 2007
Bor: Sthlm
Hoj: Triumph, Husqvarna + BMW

Standard Senaste Allt om MC

Kul, senaste numret av Allt om MC (Nr 1, 2019) har hela tre Triumph med! Provkörning av Triumph Street Scrambler 1200 och även Street Twin. Liksom Triumph Speed Triple RS som vann testet. Riktigt kul tidning denna gång!

Ja jag vet… Jag är en Triumph-fanatiker, älskar allt som kommer från England och just Triumph har jag gift mig med. Det märket och jag asså.

Kanske det beror på att första gången jag åkte med bakpå en mc, så var det på just en Bonneville, den sommaren när jag var 17 år bodde jag på bönpallen och vi for runt överallt. Så det är väl kanske därför jag är så kär i märket Triumph? Nej, jag tycker bara att de gör tilltalande modeller, bra motorer som är roliga, i alla fall när man kikar på triplarna. De har drag redan på låga varv, därför är Streeten min så jäkla kul att köra.

Gå och slå ett öga i senaste Allt om MC, det står även om isracing i den också. Sånt är kul att titta på!

Ämnesverktyg

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Tomtoms senaste GPS-navigator för MC-bruk, Rider 450 biker Utrustning & Tillbehör 0 2017-05-11 13:54
Min senaste mcresa glidare Träffar & Körningar 9 2014-12-12 00:06
Som hojåkare får man vara beredd på allt...Allt!!! Månne Övrigt hojsnack 15 2013-06-17 21:44
Senaste Allt om MC Nina Nina & Motorcyklarna - Arkiv 13 2010-04-17 09:47
I senaste MC Folket Nina Övrigt hojsnack 3 2008-09-04 16:35

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson